29.11.08

petang sabtu



Salam perjuangan.


Hujan tak berhenti dari pagi tadi.kepala aku dok pening akibat bunyi atap zink .Atas firasat pak belalang negara kita akan menghadapi banjir macam roti canai bubuh kuah banjir.Roti canai pon harga telah mendadak naik sejak kebalakangan ini tak seprti harga saham yang menjunam keparas terendah tak ikut pula harga tepung,gula dan petrol.Dimanakah kebebasan kita sebagai pengguna.Atas nama Demokrasi jadi manipulasi.Massacre in Mumbai.Kejam,hancuss.



Aku bukannya tak bersyukur cuma aku berpendapat bahawa rumah dah siap tapi pahat masih berbunyi.Depa punya la hinggaq dok buat kacau sana sini.PRU 12 pon dah habih apalah kejadah hangpa dok berkelai.Seperi kata orang tua bersatu kita teguh bercerai kita roboh.Jangan la ada sikitul yang dok buat onak canang sana sini kat portugis.APalah punya kamjat pekung didada dibuka bagi bau kat depa. Atas nama demokrasi,humanity,or apa lagi ideologi barat yang diserap pada mereka.Jadi diharap pada bulan disember ini tiada lagi kejadian Tsunami seperti 2004.Bagi la aku rilex pulak.dah lama dah aku nakpi bercuti tapi takdak peluang.



Keja,kerja,kerja tak jugak kaya.Yang dok kaya sarip dol gengster kampung dodoi.Kroni dan proxy ja dapat habuan.aaaaaaaaarghhh i need a holiday.Oye Como Va.



Background theme song: Sly & the family stone (If u want me to stay) ost The Original Gangsters (Dead Presidents)

No comments: