23.11.08

Hijau

  • Kata orang tua sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga.

Hari ini aku rasa tupai pon dah tak pandai melompat depa pon tak tau jatuh la kot.Dalam kepuasan menulis aku tak pernah puas.Manusia ini susah untuk memuaskan diri masing-masing kerana setiap perkara ada ruang untuk membaiki diri.Setiap hari ada saja benda baru kita belajaq.Dan aku pernah terbaca tentang anugerah Allah s.w.t apabila kita dikurniakan kehidupan pada hari itu,maka hidup ini umpama bonus.Setiap hari adalah bonus,jadi kita kena gunakan pada tahap maksimum dan bersyukur kepadaNya.

  • Pada waktu dan ketika ini aku amat bersyukur dan warna hijau telah memberikan kepuasan dan impak maksima. Jadi tema hari ini adalah hijau.Go green my brother.Dunia yang tiada rimba seumpama hamba.Ku lihat hijau

All art,all education can be merely a supplement to nature- ARISTOTLE



2 comments:

ceri masam said...

saya suka hijau!
ya amat :)

el isman said...

sapa tak suka hijau kena tokketampi 10x.heheheh