24.11.08

Bila aku 64


Selamat pagi dunia.

Diterjemahkan kebahasa ibunda (maaf jika salah tafsir dan salahfaham) wanekam.


Imagin belatarbelakang ataih moto ex5 on the way to opis.Tapi hangpa jangan dok imagine aku yang dok bertengek ataih pokot tu.Let me intro to my friend nama dia johnpaulgeorgeringgo.Nicetomeet you.

  • Bila aku dah tua dan hilang rambut,bertahun lama dari sekarang.


  • Adakah hang nak hantaq valentine kad,ucapan harijadi dan botol todi.


  • AKu keluaq malam balik pukul 3 pagi,hang kunci pintu.


  • Masihkah hang perlu aku,masihkan hang bagi aku makan.


  • Masa umuq aku 64.


  • Hang pon akan tua jugak,jika sebut perkataan itu,aku dok dengan hang.


  • Aku boleh jadi pomen repair fuse terbakaq bila mentol padam.


  • Dok berkebun tanam weed,boleh hang tanya lagi.


  • Send me a postcard, drop me a line,Stating point of view


  • Indicate precisely what you mean to say


  • Yours sincerely.

Paul hang punya lirik ni laku sampai lanii.tima kasih bro.kadang2 aku dok pikiaq juga bila umuq aku 64 masihkah aku dok blogging ni sebab ketagih.Dok update jendela ni.mesti time tu tangan aku dok terketaq taip punat dan mata pon tak boleh nampak.Lepaih tu aku panggil cucu aku ajaq ronda turun town tak pon pi tepi laut.ada kelas wow.pi turf club pekena taik kuda.

Will you still need me, will you still feed me,When i'm sixty-four.

When im 64 Di rekod pada 6.12.1966 oleh di Beatles

5 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

bila aku 64 ...aku dok kira gigi jerr tinggal bape?...

el isman said...

Heheheh..lani kena optimis ada gigi palsu.

Anonymous said...

kadang2 susah nak faham blog orang, tapi aku cuba jugak ni. pelan2..
aku link kau lah kay!

dmystify said...

When I am 64, chances are, I will still be riding ..... just to taste the Nasi Kandargh (even though its on a kerusi roda)

Yeeehah! Ride safely Grandpa.

el isman said...

mr dmystify

The important thing in life is we cherish and enjoy evry moment of it.Life is short so make it sweet.

I am nature -Jackson Pollock
(1912-1956)