5.11.08

Padang Kota



Bon Journo Bloggers of the world
Hari ini aku nak tribute lagi satu padang,terkonang dulu aku dok main wau kat padang ni dengan sepupu sepappat aku(lagi-lagi padang ,mamu ni menteri padang kot).Alkisahnya sedang aku dok berjoging kat Fort Cornwallis untuk menguatkan lutut aku yang dah tercabut ni aku menyaksikan satu festival yang julung-julung diadakan walaupun tiada promosi hebat diadakan sehinggakan member aku dlm CM opis pon tak berapa aware.Aku rasa budget depa dah kering kontang kot atau depa tengah merayakan kemenangan Bung Hussein Obama.
Rupa-rupanya pada bulan November Rain bukan lagu Guns&Roses banyak acara sukan yang akan diadakan.Selain dari Penang Bridge International Marathon pada Ahad 16th November ini satu lagi King of Tennis di Esplanade atau nana tanjung panggil Padang Kota. Damn terlepaih lagi aku sebab kecederaan lutut.Butiran spt berikut:
  1. Tempat :The Esplanade, Georgetown City( A World Heritage City)
  2. Harga Tiket : RM203 (fuyo mahainya, sponsor bolehka)
  3. Tarikh :14-16 Nov 2008 (Jumaat 3pm)
  4. Pasukan Amerika :Roy Emerson (C),John McEnroe,Marcelo Rios,Pete Sampras
  5. Pasukan Eropah :Ilie Nastase(C),Bjorn Borg,Stefan Edberg,Mats Wilanders.

On the first two days of the event, there will be two singles matches and one doubles match respectively while on the final day, there will be four singles matches.

So sapa-sapa yang teringin nak tengok sultan Tennis jemputlah mai,tempat duduk kapasiti 13000(bolehkah CEO kita bermain tennis?kuangkuangkuang).Kalau ada yang baik hati sponsorlah tiket kat saya ni.hehehe.caring is sharing keprihatinan.Majulah sukan untuk Negara dari bilik berita sukan Mutiara Tv.

1 comment:

el isman said...

K.O.T .Batal.Loss 17.1mill.Hampess