17.2.09

playboy mansion

  • Catatan playboy mansion pada jam 12 tengahmalam selepas nightline TV3.Tiada sebarang kena mengena dengan lokasi di 10236 \charing Cross rd Los Angeles California kepunyaan en Hugh Hefner.

Sementera HENDAK melelapkan mata dan pekena segelas susu panas.Aku mendapat ilham ini sewaktu ishak tadi.

  • Walaupun sekaya mana atau marjerin atau planta kita tidak boleh lari dari berasa yang kita adalah hamba.Cuma yang membeza bukan pada rambut yang hitam,auto das apa yag dipandu atau jenis rumah apa yang didiami.Rumah yang dibina dari sekecil bata boleh musnah dalam sekelip mata.Kuasa ditangan kita boleh dirampas apabila kita alpa atau ada katak yang tak reti dokdiam kerana mengambil steroid atau dalam keadaan mabuk mcm di Nipon.potong kepara aparah mabuk dalam persidangan.Tapi aku respek sebab menteri itu letak jawatan.Macam ni la semangat shogun dan dasar pandang ke timur.

Sebelum aku berlabuh ke pulau Nicobar ingin kutujukan lagu dari U2 ini dimana anda jua berada dengan ucapan kenang daku dalam doamu.Pesanan dari kerajaan LO tidolah cepat nanti kena potong gaji 10%.hehehe jangan marah.Matta Ashite

If Coke is a mystery, Micheal Jackson, history.If beauty is truth and surgery the fountain of youth.What am I to do? Have I got the gift to get me through the gates of that mansion?

It's who you know that gets you through the gates of the Playboy Mansion.But they don't mention the Playboy Mansion

2 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

playboy nih kompom tak dpt bidadari syurga...

el isman said...

payung mas pon