16.2.09

Gua Pak Abbas

Yaiingsengmatakajisemarangenglem.

  • Suatu hari, semasa Ali Baba sedang keluar MENCANDAT sotong, dia terlihat sekumpulan 40 penyamun mendayung sampan melalui hutan sambil membawa hasil rompakan. Dia bersembunyi di dalam bot dan melihat ketua penyamun berdiri di hadapan sebuah gua batu sambil menyanyikan mentera di dalam Bahasa Jawa untuk membuka mulut gua batu tersebut.
Gua ini adalah Gua Pak Abbas yang dulunya disukai oleh lanun selat Melaka.Tempat yang tersembunyi dan banyak menyimpan misteri alam nusantara. Seram bulu tengkok aku melihat kedalam gua ini kerana kedudukan yang gelap dan dalam.Tapi mungkin harta Yamashita tersorok disini.Pakcok kaya jika dapat berjumpa dengan harta karun tu tapi takut kena potong 44jadi macam Kassim Baba.Kempunan nak beli Helikopter nanti.

Semalam masa aku baca kisah raja lanun di Taiping tak sangka lanun ni boleh terlepaih sampai kat Indonesia Bagan Api di Sumatera.Dari karya Ah Kew the Digger dan the Pirate and Emporer's ship.Hantu Lanun ni jadi idola penggemar Damachai, No ekor,Magnum dan sepakatan rakyat dengannya kerana nombor yang di puja menjadi realiti bila dok menurun. Hantu ni insaf dan ingin menabur bakti.Ceta Bagan Api ni bermula pada tahun 1878 dan ceta Tan Lian LAy bermula lepas perang dunia ke2.

Dengan wang emas tersebut Ali Baba mampu membayar balik kesemua hutangnya yang bertimbun dalam ekonomi meleset ni.hehehehe.Jadi bawah nota kaki mengatakan sapa yang perlu pirate of caribbean atau ceta holywood yang buang karaN ni kerna kita ada ceta lanun yang lagi sempoi.Buang duit saja sedekah kat pelobi yahudi ni.

Mai yamseng terima kaseh semua.

2 comments:

ceri masam said...

now i know! kena cari cerita lanun tu :)

gmbukitbendera said...

Hmm cari lanun nak dapatkan nombor tu ke atau cari gua yang tersembunyi?kehekehekeh kalau jumpa jangan lupa member.