12.1.09

u-bot

Salam sahabat.

Kadang-kadang aku rasa hidup kita ni macam bot.Kalau dapat kapten baguih bot tu dapat bergerak dengan tenang dan sampai ke destinasi.Kalau kene yang gopoh pula,melambung-lambung di pukul ombak macam naik jet ski.Sapa yang nak naik bot angkat tangan.Tapi Rambo takleh ikut sat dia buat pandai.

  • Bila aku online banyak ceta yang tak sedap dimakan atau kurang garam dalam gulai kepala ikan ini.Ada ceta hentam sana,skim Phonzi,politik kotoq,haram jadah sana,buka pekung didada,bom fosforos naik lidah jadi tergeliat dan aku geram pasal tak keluar cicakman ka kluangman mai selamat depa.Aku pon dah naik insane in the membrane.Tu la kalau boleh aku nak naik banana bot pi sana baru la ada makna.Bukannya jadik katak lompat parti.Mmm dok nampak mee goreng mamak ni boleh sebat satgi.


  • Kita hidup hanya sekali,bukannya ada nyawa macam ceta grimlim lepaih kol 12 makan jadi monster.Rasanye gremlin tu tak pekena nasi beratur kot.Kalau dia kena nasik beratur tu dengan mamak tu dia makan pasai lambat dok buat skim slow lakz.aku tau dia buat kita beratur so bila line panjang depa ingat sedap la.Propaganda suxx.

  • Tapi aku rasa che det punya blog paling best walaupon ada yang pedas tapi dia direct selling to the point.Macam ceta cheese pizza tu idea dia hebat.aku salute kat rentua tu.So dipetang yang gedik santai ,kupohon sepuluh jari jika terkasar bahasa.Kadang-kadang kita kena cool off supaya enjin turbo tu tak overheat.Amaran oleh kerajaan Cnta jika marah nanti kena penyakit tua.tak pon kena jual dengan Ahmad Nisfu Ismet Ulam Raja.

2 comments:

ceri masam said...

heheheheeh!

kena jual! susah wo!

:p

el isman said...

kahkahkhah
jgn tension .ahhh lega :)