8.12.08

Free as a Bird


Salam Aidiladha.Semoga kita beroleh kejayaan dan para jemaah hajj dikurniakan haji mabrur.
HAri ini aku dok kat umah sahaja.Banyak perkara dalam hidup kita yang kita tak minta tapi takdir yang menentukan.Jodoh,ajal,maut semua di tangan Allah S.W.T.Kejadian landslide di bukit antarabangsa,tsunami dan semua bencana alam adalah dibawah kuasanya.
Sebab apa aku dok kat umah ari ni.Kaki aku kena timpa dengan almari.Aku taknak benda tu jadi,tapi jadi juga.So ini merupakan takdir yang aku tak boleh lari.Dah lama kaki aku sakit dan lama dah tak joging atau melakukan aktiviti sukan.So let it be.Mungkin ada hikmah di sebaliknya.So aktiviti marathon aku ari ini tengok tv.Lupa pulak nak renew lesen memandu.
Free as a bird, it's the next best thing to be. Free as a bird. Home, home and dry, like a homing bird I'll fly as a bird on wings. Whatever happened to the life that we once knew? Can we really live without each other? Where did we lose the touch that seemed to mean so much? It always made me feel so...

No comments: