1.7.11

memori


sambil pekena kacang cap kaki aku menonton di luaq jendela.

agak berabuk juga aku punya bloq tapi apa pun hidup adalah pentas opera,same shit different day saja wakakaka,lama aku tk merengah gelak bersama teman mungkin kerna hal keluarga masing2 dan sibuk dgn tugas.tapi kadang kala gelak tu mesti mcm mamat franco tanya kat obama bagaimana hang handle kritism.dia kan presiden mat black di negara yahudi so byk la negatif.dia dgn selamba kata itu semua aku anggap humor mcm ceta jozan saja.DSK pon telepaih dari house arrest apa la punya sistem kanggaroo court kt sana.yg ada duit maharajalela yg macam aku ni kena kerja sampai mampuih.

Laughter is the tonic, the relief, the surcease for pain.

CharlieChaplin

2 comments:

Maya Marisa said...

Salam mamu. Long time no hear. Welkam back la yea

el isman said...

wasalam Maya

thnk u.